Avatar billede holbek Nybegynder
01. marts 2004 - 22:34 Der er 1 løsning

Hvilket tuner kort

Hej eksperten

Jeg skal til at købe et tuner kort, jeg lurer lidt på TerraTec cinergy 400 og 600 Hvad er forskellen på disse 2? Har også kigget lidt på asus.

Jeg vil gerne kunne optage video i høj opløsning hvilket kort anbefaler i?
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2004 - 23:09 #1
Jamen, hvis du vil ha' et rigtig godt kort, er det de 2 rigtige kort du har kig på.

Forskellen på de 2, er blot at på 600 modelen, er der også FM tuner.

Begge kort kan kun anbefales. Til den pris finder du ikke noget bedre....