Avatar billede djcuper Nybegynder
01. marts 2004 - 18:41 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Min nye Computer fryser

Hej med jer.
Jeg har lige købt denne maskine.
• AMD ATHLON XP 2600+ PROCESSOR + KØLER
• 512MB DDR RAM PC3200
• 80GB - 7200RPM UDMA-100 HARDDISK
• QDI - KuDoz 7X/600-6AL - ATX MOTHERBOARD (Chipset VIA KT600/8235) op til 400 Mhz FSB
• GEFORCE 4 MX480 128MB AGP GRAFIKKORT M/ TV-OUT
• 10/100Mbit INTEGRERET NETVÆRKSKORT
Samt windows XP home.
Den fryser efter en rums tid. man kan ikke sige om der går 5 min eller 30 min. tempreturen i bios på cpuen siger 45-47 grader
Jeg har selvfølge sørget for at have alle de nye opdateringer fra Microsoft.
Det sker ofte når jeg bruger explore, men er også sket ved pause skærm.
Er der nogle der har en ide?
Avatar billede kick Nybegynder
01. marts 2004 - 18:53 #1
Hvor stor er din PSU trpr nemlig den er for lille har haft samme problem
Hjalp med en 550WATT
Avatar billede soenderskov Seniormester
01. marts 2004 - 18:53 #2
har samme problem.... men hvis jeg formatere og ikke opdatere windows kører det fint indtil den er opdateret så begynder den at fryse igen.... mærkeligt.. har ikke fundet løsningen endnu men arbejder på sagen
Avatar billede djcuper Nybegynder
01. marts 2004 - 18:57 #3
Det er en 300 WATT. men min søns maskine er næste den sammen et andet bundkort og kapinet med bedre udblæsning. og den funger uden problemer.

Ang. opdatering. så er min søns maskien også fuldt ud opdateret...
Avatar billede smitx Praktikant
04. marts 2004 - 22:35 #4
Jeg har haft samme problem.

Bruger du en trådløs mus, så opdater din BIOS.

Ellers prøv at hente de nyeste NVdia Driver.
Avatar billede djcuper Nybegynder
21. marts 2004 - 19:34 #5
Problemet er fundet. det var bundkortet der ikke virkede som det skulle.
jeg giver dog point til kick og smitx for deres forsøg på hjælp
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
24. januar 2006 - 12:40 #6
Jeg har samme problem.....
Hvad gjorde du med bundkortet??