Avatar billede bue Nybegynder
01. marts 2004 - 17:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med browser

Hejsa.
Jeg har en problem med IE 6.0 sp1 til win xp. Problemet startede med at macromedia flash player ikke kunne installeres - siden blev simpelthen vist forkert. Det fungerede udemærket i Netscape skal det lige siges. Jeg har så efterfølgende prøvet at installere IE, Så kommer der en dialogbox frem og siger at programmet ikke har passeret microsofts test og derfor ikke kan installes.

IE virker pt - men jeg kan stadig ikke installere macromedia flash player.

Hjælp!!

Mvh Bue
Avatar billede resten Nybegynder
01. marts 2004 - 18:08 #1
Prøv at reindstaler din IE det tager ingen tid :)

1) Sæt din xp cdrom i drevet.

2) Skriv dette i kør.

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 c:\windows\inf\ie.inf

Eller du kan skrive sfc /scannow i kør og her skal din cdrom også være i drevet.

/resten
Avatar billede bue Nybegynder
01. marts 2004 - 18:23 #2
Det gjorde ingen forskel. Jeg kan stadig ikke installere flash.
Avatar billede resten Nybegynder
01. marts 2004 - 18:29 #3
Har du prøvet at hente det et andet steds ?
Avatar billede bue Nybegynder
01. marts 2004 - 18:43 #4
Ja det har jeg også.
Avatar billede resten Nybegynder
01. marts 2004 - 18:57 #5
Har du så prøvet at fjerne alt du kunne finde omkring macromedia flash inden du genindstalered det ?
Avatar billede bue Nybegynder
02. marts 2004 - 00:26 #6
Ja - der var ikke noget.