Avatar billede badboybobby Nybegynder
01. marts 2004 - 17:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

www.naturterapi.dk

Jeg har downloaded en template og lavet denne side:
www.naturterapi.dk

Jeg har fået en midlertidig adresse http://naturterapi.dinserver.dk

Er der nogen der ved ca. hvor lang tid det tager før jeg kan bruge det nye navn?

Jeg købte domænet for ca. 5 dage siden.

Og hvad syntes i om siden???
Avatar billede hansdam Nybegynder
01. marts 2004 - 17:53 #1
Hej badboybobby
Jeg må sige det er en flot side, dog synes jeg det er irriterende at der kommer til at stå "Naturterapi.dk" hver gang man går over et link... I stedet kunne du jo bare gøre skriften fed eller sådan noget...

/Hans
Avatar billede soenderskov Seniormester
01. marts 2004 - 19:07 #2
helt enig med henhold til det med linksne og det er en kanon flot side.....
Avatar billede Kengun Praktikant
01. marts 2004 - 19:24 #3
dit nye domæne burde fungere nu. Jeg ville taget kontakt med webhoteludbyderen. Den template ser da god ud, men enig med dem andre her angående de links. Jeg vil også forslå at du lægger ind noget rolig musik som passer til naturterapi :), med slå til/fra knap.
Avatar billede Kengun Praktikant
01. marts 2004 - 19:25 #4
lige en ting til :) Jeg synes også du skulle centrere din side lodret, slig at den kommer midt i skærmen.
Avatar billede badboybobby Nybegynder
01. marts 2004 - 23:55 #5
Hmm. MHT. til at centrere skærmen er den i midten hos mig. Og også hos de andre jeg har kigget hos indtil videre.

jeg må lige teste skærmopløsningen på www.aude.dk for at tjekke hvad du mener.

Og så vil jeg da ændre onmouseclic/onmouseover:-) til noget andet.
Avatar billede badboybobby Nybegynder
01. marts 2004 - 23:58 #6
Nå Kengun, du mener rykke siden lidt nedad så den kommer til at være i centrum af skærmen?

For ellers er den da i centrum, bare oppe i toppen på samtlige skærmopløsninger jeg lige testede.
Avatar billede badboybobby Nybegynder
02. marts 2004 - 01:57 #7
Fuck...det var meningen jeg skulle acceptere dit svar... men kom til at trykke afvis. Sorry

Kan du ikke lige lægge et nyt:-)

Martin.

Også jer andre hvis i vil have lidt P..
Avatar billede Kengun Praktikant
02. marts 2004 - 07:08 #8
svar :)
Avatar billede Kengun Praktikant
02. marts 2004 - 07:11 #9
badboybobby> Jeps, jeg mener at rykke den lidt nedad, gerne centrere den også nedad. Det kan du gøre ved at lægge det hele ind i en table/tabell og sette højde og bredde til 100%. f.eks. slig:

<table border="0" width="100%" height="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">
  <tr>
    <td width="100%">
      <p align="center">denne tekst er totalt i center :-)</td>
  </tr>
</table>