Avatar billede nabaz Nybegynder
01. marts 2004 - 17:41 Der er 10 kommentarer

sjove ting

Der findes en side hvor man kan finde nogen jokes som f,eks en fil man trykker på så er det som om den sletter windows eller når man trykker på den så er det som om computern er gået i stykker. Ved i hvad de sider man finde sådan nogen ting i hedder??
Avatar billede nabaz Nybegynder
01. marts 2004 - 17:52 #1
ingen hjælp?
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. marts 2004 - 17:59 #2
og hvorfor er det lige at du vil ha' sådanne programmer?
Avatar billede nabaz Nybegynder
01. marts 2004 - 18:02 #3
for at have det lidt sjovt med vennerne ik..
Avatar billede ird Praktikant
01. marts 2004 - 18:05 #4
Fandt selv en masse her http://www.tweakup.dk/forumnew/show/19/
Avatar billede ird Praktikant
01. marts 2004 - 18:07 #5
Avatar billede sascha Nybegynder
01. marts 2004 - 18:21 #7
retaxes) det var da et surt opstød !!!!Hvis nabaz søger nogle sider som dem han nu spørger om og de hverken er ulovlive eller anstødelige, kan jeg ikke forstå hvorfor du kommer med sådan en kommentar......
Avatar billede bennyhills Nybegynder
01. marts 2004 - 18:34 #8
retaxes er en gammel gnavpot ja han er.
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. marts 2004 - 20:23 #9
det kan godt være at jeg er en gammel gnavpot, men nu er bare lige at jeg har prøvet at holde styr på en flok unger med en stak computere. et par unger synes det var ustyrligt morsomt at tage en diskette med hjemmefra, så kunne nogle få ødelægge det for mig og flertallet af unger der hellere ville spille.
Det blev løst ved at pille floppyen ud.
Avatar billede ird Praktikant
04. marts 2004 - 14:15 #10
Kunne du bruge det opretter??