Avatar billede snakebyte Nybegynder
01. marts 2004 - 16:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problemer med response.sendRedirect

response.sendRedirect( "file://" + path );
Jeg har problemer med at Tomcat4 på min linux server ikke vil vise den html-side der bliver redirected til.

Hvis jeg kopierer hele mit projekt over på en tilsvarende tomcat på windows så virker redirecten fint.

Jeg vil tro der er noget med manglende rettigheder på linux delen, men umiddelbart kan jeg ikke se hvad det skulle være.
Er der nogen der kender til dette problem??
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2004 - 17:03 #1
"file://" ?

Skal det ikke være "http://" ?
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2004 - 17:04 #2
Lidt afhængig af browser vil file blive opfattet som enten en lokal fil
eller som at der skal bruges FTP !
Avatar billede snakebyte Nybegynder
01. marts 2004 - 17:31 #3
jeg har prøvet med http:// men da det er ca 1.5 gb html-sider jeg indexerer har jeg lagt dem udenfor tomcat projektet, da jeg så ikke behøver opdatere alle de filer sammen med mit projekt.

Jeg har også en apache server kørende på den - evt. kan problemet løses ved at ligge dem der ??
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2004 - 20:09 #4
Ja. Umiddelbart lyder det som en mulighed at bruge http:// og lade
Apache serve dem. Ellers ligge dem på en FTP server og bruge eksplicit
ftp://
Avatar billede snakebyte Nybegynder
01. marts 2004 - 20:33 #5
det virkede - mange tak for hjælpen - hvordan tildeler jeg dig de points ??
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2004 - 22:46 #6
Jeg ligger et svar, så bør du kunne markere mit brugernavn og klikke accept.