Avatar billede donkz Nybegynder
01. marts 2004 - 14:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mit cam virke rikke over msn

Hejsa.. Jeg har et StylecamDeluxe / spix, som at jeg har smidt driverne væk til, men så fandt jeg her inde på eksperten en der havde oprettet et spm med samme problem, der inde var de rkommet ind masse svar med steder at du kunne hente drivere også hented ejeg en men det virker stadigvæk ikke over msn!! Eller når jeg køre den der Guiden til lyd og cam så virker camet i guiden men ikke når andre vil se en så er der bare sort hvad er fejlen ??
Avatar billede mccookie Seniormester
01. marts 2004 - 15:04 #1
Pkt. virker dit kamera normalt?

Kan du få et billede til at gå igennem på din egen pc?
Avatar billede popsy Novice
01. marts 2004 - 15:24 #2
Jeg har samme problem, men når jeg så vælger videokonference i stedet for webcam samtale, så funker det fint.
Avatar billede donkz Nybegynder
01. marts 2004 - 15:34 #3
Mccookie : Jaja det virke rover eyeball

Popsy: Det virker heller ike
Avatar billede donkz Nybegynder
01. marts 2004 - 17:45 #4
Er der slet ikke nogen som kan hjælpe mig
Avatar billede donkz Nybegynder
18. maj 2004 - 20:47 #5
købte et nyt
Avatar billede passions Nybegynder
23. maj 2004 - 14:08 #6
Hi donkz. Virker dit webcam stadig ikke på MSN?