Avatar billede christian Nybegynder
01. marts 2004 - 14:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pattern bog

Hvis jeg skal købe en bog om Pattern gerne med C#/asp.net som eksempler... hvilken en skal jeg så købe?

Jeg har set at "Design Patterns: Elements of Reusable Object Oriented Programming Software" bliver nævnt ret tit og tror også at jeg vil købe denne bog, men den er jo lidt gammel, fra 1995 :-)
http://www.compman.co.uk/cgi-win/browse.exe?ref=183714
Avatar billede burningice Nybegynder
01. marts 2004 - 14:07 #1
tjaa... nu er det jo ikke fordi at koncepterne ændrer sig helt vildt meget...
Avatar billede codemonkey Nybegynder
01. marts 2004 - 15:02 #2
Avatar billede christian Nybegynder
02. marts 2004 - 09:18 #3
Jeg lukker spørgsmål og opretter igen i en ny kategori