Avatar billede radok Nybegynder
01. marts 2004 - 11:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Viden om harddiskens levetid søges.

Jeg søger viden om Harddiske og hvad der sker med dem når temperaturen bliver for høj, det skal være saglig viden fra pålidelige kilder.

Der må gerne uddybe hvorfor harddiskens levetid falder ved for høj temperatur, og om den kan forbedres ved mere køling...
Avatar billede radok Nybegynder
04. marts 2004 - 08:35 #4
Det står meget overfladisk, kunne godt tænke mig at oplysninger var mere oplysende, lidt om hvad der sker med hardware når de bliver opvarmet og kølet ned så hyppigt. Og om varmen evt. kan gå ind og forstyrre de magnet felter der dannes inde i Harddisken.
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
04. marts 2004 - 08:38 #5
Der kan jeg ikke hjælpe dig... Sådan noget er mere videnskabeligt, end bare som så... Så held og lykke... :)
Avatar billede radok Nybegynder
04. marts 2004 - 09:36 #6
Så må jeg godtage dig svar, så hvis du opretter et svar kan du få dine points
Avatar billede radok Nybegynder
13. april 2004 - 14:25 #7
Har fundet ud af det