Avatar billede hundevennen Nybegynder
01. marts 2004 - 10:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

acceptere spm virker ikke??

Når jeg forsøger at acceptere et svar sker der ikke noget
Avatar billede popsy Novice
01. marts 2004 - 10:14 #1
Du skal markere navnet i boksen ude til venstre før du accepterer.

Læg selv svar her, sp. om eksperten er gratis :)
Avatar billede hundevennen Nybegynder
01. marts 2004 - 10:26 #2
ok sådan - det er nyt for mig
Avatar billede eagleeye Praktikant
01. marts 2004 - 12:51 #3
Det har været flere ønsker om det skal virke sådan, for man ikke ved et uheld kommer til at give point før tid :)
Avatar billede arlet Juniormester
01. marts 2004 - 13:26 #4
eagleeye -> det er også perfekt, at det er sådan, så der ikke bliver givet billige/forkerte point. men kunne det ikke skrives lidt tydeligere...
Avatar billede jonathan Nybegynder
06. april 2004 - 09:58 #5
Kunne man ikke informere om dette - evt. smide en lille kursiv tekst nedenunder boksen? Jeg sad selv og kunne ikke forstå fejlen.
Avatar billede popsy Novice
06. april 2004 - 13:25 #6
God ide, der er mange der ikke har kunnet få det til at fungere.