Avatar billede robocyber Nybegynder
01. marts 2004 - 09:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

billede følger ikke med ordentligt.

Mit problem er at når jeg afspiller nogle film på computeren så følger billedet ikke ordentligt med. Det skifter mellem at gå langsomt og hurtigt i filmen. Jeg har prøvet at være inde på www.divx.com men jeg ved ikke hvad jeg skal søge efter der. Nogen der ved det eller kender til nogle andre hjemmesider hvor jeg kan hente et fix til dette problem?
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2004 - 10:00 #1
kan du afspille din film, så har du formentlig allerede det rigtige codec installeret.

Men du kan evt. prøve at installere ffdshow, som er en DivX/Xvid decoder.
http://www.divx-digest.com/software/ffdshow.html

Eller prøv med en anden player....
Avatar billede robocyber Nybegynder
03. marts 2004 - 11:07 #2
Har prøvet begge dele. Virker ikke. Samt jeg havde nogle problemer med 2 af instalationerne.
Avatar billede robocyber Nybegynder
05. marts 2004 - 08:36 #3
Efter formateringen har jeg kunne installere tingende. Så vil du have de points jeg har udgivet til dette spørgsmål?
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2004 - 21:34 #4
Ja, hvis du mener jeg har hjulpet :o)