Avatar billede piyang Nybegynder
29. februar 2004 - 19:45 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Frontpage - forkert skrift

Hej! Jeg er helt ny her på Eksperten og håber, der er en, der kan hjælpe.
Jeg laver hjemmeside i Frontpage og har for nylig fået 2003. Jeg bruger skriften Verdana og har det ”store” problem, at skriften bliver lavet om til Verdana (serif), som er meget mindre. Dette kan jeg ikke se, når jeg skriver men først, når siden vises i Explorer. Dette problem er både, når det er et eksisterende websted, og hvis jeg opretter et nyt websted og skriver på index siden. Skriften kan kun rettes, når den er markeret og jeg går ind i formater skrifttype. Jeg har lige prøvet at slette Frontpage 2003 og lægge den ind igen.
Hjælp – tak.
Avatar billede overloaded Mester
29. februar 2004 - 19:56 #1
Prøv at bruge en anden html editor, Frontpage har det med at smadre koden.
Avatar billede zhark Nybegynder
29. februar 2004 - 20:14 #2
Jeg mener faktisk det har betydning (allerede) i frontpage, hvilken tekst str. du har valgt i IE prøv at ændre det  det.
Avatar billede piyang Nybegynder
29. februar 2004 - 21:12 #3
Jeg ved faktisk ikke hvad IE er!!!. Jeg tror, at jeg har lagt en eller anden kode ind, da en ven lige har prøvet at oprette et websted på sin computer, og den laver ikke det samme. Måske er "serif" en mindre udgave af alle skrifte???
Avatar billede zhark Nybegynder
29. februar 2004 - 21:25 #4
Du sender da eller din kommentar her... fra din IE, prøv under "vis" at ændre din skriftstørrelse her i din IE browser.
Avatar billede piyang Nybegynder
29. februar 2004 - 21:33 #5
Det gør ingen forskel at ændre skriftstr. i min browser!  Hvis jeg ikke lige har kontrolleret alt, inden jeg sender mine sider til nettet, opdager jeg det måske først der. Jeg har en ret stor privat hjemmeside, der jævnligt bliver opdateret. Så det er ikke kun i min browser.
Avatar billede zhark Nybegynder
29. februar 2004 - 21:56 #6
OK - det er da et par år siden, men jeg mente/mener faktisk tingene netop i fronptage kan hænge sammen allerede ved arbejdet i frontpage, synes selv jeg blev ret overrasket, men husker så nok forkert :)
Avatar billede piyang Nybegynder
02. marts 2004 - 18:54 #7
Jeg prøver at omfumulere mit spørgsmål
Avatar billede piyang Nybegynder
20. juni 2004 - 16:10 #8
Jeg prøver at hente point hjem igen!