Avatar billede nipnik Nybegynder
29. februar 2004 - 13:05 Der er 3 kommentarer

For stor tekst (font) i dropdownmenuer mm. på hjemmesider

Jeg har nu prøvet at skifte ned til mindre størrelse tekst i explorer (vis, tekst, str.)

Men på flere hjemmesider, og især i dropdownmenuer, der er teksten så meget for stor, at jeg kun kan læse halvdelen. Der gør sig også gældende i den øverste menu her på eksperten.dk (Forside - Sektioner - Konto - Opret ----)
Fx. kan jeg kun læse "Spørgsmåloversi...". Resten af ordet kan jeg ikke se, for så står der "Log ud".

Er der andre steder, end i vis (i explorer), hvor jeg kan ændre dette, eller er det dem der har designet websiderne, som ikke har taget højde for skæmopløsning mm. ??
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. februar 2004 - 15:35 #1
Hvilken opløsning har du?
Avatar billede nipnik Nybegynder
18. marts 2004 - 17:30 #2
1280 X 1024
Avatar billede magictouch Nybegynder
18. marts 2004 - 19:40 #3
Prøv dig fremm med at sætte den lidt ned.