Avatar billede kastum Nybegynder
29. februar 2004 - 09:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger spil

Hej alle sammen.
Det her bliver nok en svær opgave.
Jeg søger et spil der omkring 2-3 år gammelt.
Spillet handler om en mand der skal udlæres som troldmand. Man skal klare en masse opgaver som fks. at redde børn og andre personer.
Man har sin egen Drage man kan kalde på med et horn man får i spillet. Dette horn kan også bruges til at få Health (Liv). Man blæser i det og der kommer hjerter ud af det. Man har sådan en blå kjole lign. ting på. Når man bliver troldmand får man en troldmands hat på. I en af de første baner skal man finde et rat til sin bil. Den bil kan man så køre rundt i i spillet. På et tidspunkt bliver den planet man bor på, invaderet af rumvæsner som vil slå dig ihjel.

Måske er det lidt tyndt, men jeg håber at i kan hjælpe mig. I er velkommen til at stille spørsmål der kan få os nærmere løsningen.

/Kastum
Avatar billede kastum Nybegynder
29. februar 2004 - 09:24 #1
Har selv fundet ud af det...Tak for hjælpen ellers :D
Avatar billede simonsen-peter Nybegynder
29. februar 2004 - 09:33 #2
Hvad hedder spillet ??????  Det kunne jo være der også var andre der gerne vil vide det...
Avatar billede jvnega Nybegynder
29. februar 2004 - 09:36 #3
Spillet hedder Twinsen 2, og er faktisk rimelig sjovt
Avatar billede fromsej Praktikant
29. februar 2004 - 11:22 #4
Det hedder Little Big Adventure II - Twinsen´s Odyssee, og er en opfølger på Little Big Adventure.
Det har sit eget forum her:
http://el-muerte.student.utwente.nl/lba/forum/
LBA 1 er sjovere end 2, men de er begge to virkelig underholdende.