Avatar billede c-holst Novice
28. februar 2004 - 21:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

driver til gammelt grafikkort

skal lige få en gammel fætter op at køre, og den kører nu, på nær grafikkortet som kun vil vise 16 farver og 600 X 480.
det kan jeg godt leve med, da maskinen bare skal køre som skrivemaskine.
men...Det er jo ikke noget der huer en der gerne praler med at kunne finde driver til hvad som helst.

så der for er aftenens quiz nr 1:
hvem finder en driver til mig, kører win98

oplysninger i får er:

avance logic inc.
alg 2228a
microcrystal 10ad vlb
avance & crystal corp

yderligere oplysniger:
denne virker ikke, eller jeg kan ikke få den til det
http://www.video-drivers.com/drivers/22/22934.htm

god fornøjelse
Avatar billede fromsej Praktikant
28. februar 2004 - 21:21 #1
Avatar billede moondk Nybegynder
28. februar 2004 - 21:24 #2
Avatar billede c-holst Novice
29. februar 2004 - 16:48 #3
taksi maksi, deti vari ligi vaa jaa mangli
Avatar billede fromsej Praktikant
29. februar 2004 - 18:13 #4
Tror du vi to skal overveje pensionering C-Holst, når vi ikke engang kan finde en driver mere. ;o)
Avatar billede c-holst Novice
29. februar 2004 - 21:15 #5
Ja det kunne være man skulle det, i hvert fald hvis vi skal til at lede på finske sider. Jeg tror nu også ved et nærmere gennemsyn, jeg kunne finde driveren via det link du gav mig, men det var angivet under en anden type.

og fromsej...det kunne være en god ide med pensionen, når der ikke længere kan leveres præcise links til det søgte :-)

i øvrigt rigtigt irriterende med de fedte-sider der ikke umiddeltbart lader os linke til et eller andet indhold