Avatar billede zkizo Nybegynder
28. februar 2004 - 21:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fashion CAM som webcam

Hvordan kan jeg få mit Fashion CAM til at bruge som webcam? KAn bare ikke finde ud af det..
Avatar billede jeggert Nybegynder
01. marts 2004 - 14:12 #1
Du kan inst. den medfølgende software der hedder noget med vodeo.
På din scroll på kameraet skal du sætte den til PC - så skal du sætte stikket i og tilslutte det com. Gå ind i det installerede video-program. Her kan du klikke på videpcameraet. Nu skulle det gerne virke som web-cam.
Held og lykke
Avatar billede fet321 Nybegynder
28. maj 2004 - 09:09 #2
Hej zkizo

Du skal altså se at få lukket nogle af alle dine åbne spørgsmål.
Det du har gang i er mangel på respekt for folk som hjælper dig.
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

/fet321
Avatar billede zkizo Nybegynder
26. januar 2005 - 16:36 #3
Desvæære.. Lukket..