Avatar billede Hitman Praktikant
28. februar 2004 - 20:27 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Driver til webcam

Hejsa eksperter :O)

Jeg skal installere mit webcam, men driveren virker ikke til windows Xp pro.

Jeg kan ikke lige umiddelbrt finde den på nettet.

Nogen der ved hvor jeg kan finde driveren til xp pro til dette webcam >> C.U.C.US Webcam  extra touch plus

På forhånd tak

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede moondk Nybegynder
28. februar 2004 - 20:51 #1
Avatar billede Hitman Praktikant
28. februar 2004 - 20:58 #2
Den har jeg fundet >> http://www.google.dk/search?q=C.U.C.US+Webcam++extra+touch+plus&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=

Men jeg kan ikke få den til at virke :O(
Avatar billede Hitman Praktikant
28. februar 2004 - 21:05 #3
Kan ikke få det til at virke....køber sgu et nyt..smid et svar og du for de 50 point som tak for "hjælpen" :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede moondk Nybegynder
28. februar 2004 - 21:07 #4
http://www.driverforum.com/inputdevice3/1913.html der er 3 andre links p åden side, en af dem må virke.
Kan ikek engang finde cocus hjemmeside, man skal ikke gå ind på cocus.com, damn et popup helvede det er.