Avatar billede xion Nybegynder
31. januar 2001 - 15:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Win98 + WinNT4.0 Wrk. i workgroup

Hvis jeg prøver at connecte til en delt mappe på en windows nt workstation fra en windows 98 kommer den med en prompt om password til \\\\nt-maskine\\ipc$ ??

Hvordan løser jeg dette ?
Avatar billede hojben Novice
31. januar 2001 - 15:40 #1
Du er ikke valideret på WS\'en... opret den bruger som du bruger på 98 i WS.
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. januar 2001 - 23:25 #2
Du skal på din WS enable din \"Guest\" bruger konto. Dette kan dog give nogle sikkerhedsproblemer, hvis du er på Internet.. (hvilke, tja.. ?)
Avatar billede kgnielsen Nybegynder
01. februar 2001 - 08:47 #3
enable guest accounten i usermanager og herefter opret den bruger som du er \"logget ind\" på din win98 med. husk at password skal være end på win98 klient og nt ws. Hvis du ikke kender password eller brugernavn på din win98 kan du vælge logoff og så logge ind med noget som du kender.