Avatar billede arnesloth Nybegynder
28. februar 2004 - 17:38 Der er 2 kommentarer

Disk drev åbner ikke

Aut. apspilning vil ikke starte eller åbne CD i drevene
Forsøger at åbne et program fra CD i Ny DVD LITEON eller fra Plextor CD-Rom disk,
Auto afspildning virker først efter reboot hver gang ny CD  lægges i drevet, uafhængig af om det er et program eller musik. men ellers ok efter reboot.
Forsøgt med nyt kabel fra Diske til IDE 2 på bundkort, også forsøgt på IDE 1 fælles med HDD på bundkort men intet hjælper
Venlig hilsen
Arne Sloth
Avatar billede jnaas Nybegynder
29. februar 2004 - 02:11 #1
jeg vil gerne vide vilket bundkort du har siddende i den maskine!!
men prøv evt. først om det ikk ville hjælpe at installere bundkort driverne på ny, evt ny version... min bror havde samme problem indtil han índstallerede sine bundkort drivere! (IDE bus driverne)
Avatar billede arnesloth Nybegynder
03. marts 2004 - 21:25 #2
Bundkortet er et GA-7ZMM Chipset  Via 133 jeg har også geninstall. driver til Chipset, men intet hjælper
M.V.H.
Arne Sloth