Avatar billede voirsous Nybegynder
28. februar 2004 - 17:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Transport af havetræktor på offentlig vej?

Hej,

jeg har spurgt mange om reglerne for transport af ex. en havetræktor på offentligvej.
Nogle siger man ikke må, andre  siger man skal have rotorblik, + lygter på. Og det er så kun til transport fra punkt a. til punkt b.

kan i dokumetere noget af det?
Avatar billede Beach Mester
28. februar 2004 - 17:29 #1
Måske, men kan ikke rigtig se hvad det har med audio at gøre.
Luk spørgsmålet og stil det i fri debat...

//Beach
Avatar billede voirsous Nybegynder
28. februar 2004 - 17:32 #2
hovsa :)
Avatar billede venturer Nybegynder
28. februar 2004 - 17:33 #3
lol... Havetraktor under Generelt IT - Audio ??  Nice :)

Jeg kan ikke dokumentere noget, men så vidt jeg er informeret er f.eks. en selvkørende plæneklipper sidestillet med en almindelig traktor hvad angår trafikale regler. Jeg kan ikke se at det skulle være anderledes for en havetraktor.
Du skal altås have en advarselstrekant på for langsomtkørende køretøj.
Avatar billede uffest Nybegynder
11. marts 2004 - 01:38 #4
Hahahahaha!!! Genialt spørgsmål! Han burde forfremmes til web-administrator alene pga. hans humor!!! :-)