Avatar billede flemming-s Nybegynder
31. januar 2001 - 14:35 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Gemme data ved geninstalation

Ved geniinstalation hvor er det så lige man finder de filer der:
1.) Adr Outlook
2.) Adr Outlook Expres
3.) Mails i Outlook Expres

Win / application Data / ? Jeg er ikke sikker!

4. Hvis data fulder mere end en\' diskette, hvordan... ?
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2001 - 14:40 #1
Hvis du ta\'r backup af hele folderen så skulle du være rimelig sikker!

Filerne ligger faktisk der hvor du selv skriver, dog lidt længere \"inde\"! Du kan nemmest finde hele stien ved at søge efter filen inbox.dbx (engelsk ver.!) eller indbakke.dbx (dansk ver!) !

Hvor meget filerne fylder kommer jo an på hvor mange mail og adresser du har liggende, men ellers så må du jo pakke det ned på disketter, eller brænde det ud på en cd hvis du har den mulighed !

Snowball
Avatar billede strax Nybegynder
31. januar 2001 - 14:41 #2
Med hensyn til adresser kan du vælge \"eksport\" fra menuen \"fil\", med hensyn til mails er der jo enfunktion til at gemme disse, så du markere bare dem du vil gemme, trykker på ikonet med disketten og gemmer dem, når så dit system er reinstalleret kan du importere adresserne igen, og loade dine mails ....
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2001 - 14:46 #3
Eksport muligheden er der selvfølgelig også som strax skriver. Den har bare aldrig virket de gange har skullet bruge den, så jeg bruger altid den anden metode da jeg synes den er li\'så let ;)

Snowball
Avatar billede otte Nybegynder
05. februar 2001 - 00:13 #4
Her ligger mine mails og det er default, jeg tror det lange nr er specielt fra computer til computer

C:\\WINDOWS\\Application Data\\Identities\\{1D7EFA80-541E-11D4-8D3E-96CE7EE88E3E}\\Microsoft\\Outlook Express

Avatar billede otte Nybegynder
05. februar 2001 - 00:17 #5
glemte lige outlook

ligger her default

C:\\WINDOWS\\Local Settings\\Programdata\\Microsoft\\Outlook
alt ligger i outlook.pst