Avatar billede bottos Nybegynder
28. februar 2004 - 14:32 Der er 5 kommentarer

kan ikke sende mail

The connection to the server has failed. Account: 'mail.nass.dk', Server: 'pasmtp.tele.dk', Protocol: SMTP, Port: 25, Secure(SSL): No, Socket Error: 10060, Error Number: 0x800CCC0E

Min mail er sat rigtigt op
Jeg har prøvet at køre den fix fra TDC
Min ip-adresse er ikke spærret har tjekket og min egen mail virker fint.
Har prøvet lukke både min firewall og Norton hjælper heller ikke.
Avatar billede halifax Nybegynder
28. februar 2004 - 15:09 #1
Server pasmtp.tele.dk er ikke TDC navn for mailserver så vidt jeg ved. Tjeck den igen.  Min hedder post.tele.dk - men der er også andre. Tjeck den.
Avatar billede halifax Nybegynder
28. februar 2004 - 15:13 #2
På denne vejledning fra TDC er den angivet som smtp.mail.dk
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5142_48413
Avatar billede bottos Nybegynder
28. februar 2004 - 16:28 #3
mærkeligt har altid brugt den anden, og har ikke ændret noget, men nu bruger jeg smtp.mail.dk og så virker det.

takker
Avatar billede halifax Nybegynder
28. februar 2004 - 17:10 #4
Det var dejligt.
Luk så venligst spørgsmålet ved at akceptere svar.  :)
Avatar billede viqueen Nybegynder
13. marts 2004 - 21:47 #5
pasmtp.mail.dk kan også sagtens bruges. Du skal bare have skrevet ind, at serveren til udgående post kræver godkendelse og så indtaste dit kundenummer og adgangskode fra TDC