Avatar billede flifoffer Nybegynder
28. februar 2004 - 13:44 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Xbox spil via computer?

Kan man brænde et Xbox spil på en cd, og så ligge det ind på Xboxen, uden brug af chip eller andet.

Hvis ja, hvordan gør man det så?

Mvh.
Flifoffer :P
Avatar billede googolplex Novice
28. februar 2004 - 14:02 #1
Nej, det kan man ikke!
Avatar billede flifoffer Nybegynder
28. februar 2004 - 14:20 #2
Okay...
Men hvordan lægger man ting (spil og andre sager) ind på harddisken på Xboxen?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
28. februar 2004 - 14:27 #3
tjaaa, man kunne sagtens bruge en boot cd, men jeg mener ikke at det er lovligt. (er det egentligt lovligt at bruge en chip i DK?
hvis ikke? hvorfor er der så, så mange steder man kan købe dem? hmmm...?
Avatar billede googolplex Novice
28. februar 2004 - 14:31 #4
Du skal virkelig passe på med Boot chips hvis du skal spille Xbox Live. Du risikerer at blive blokeret permanent!

Men jeg er ikke helt sikker i min sag, har bare læst det flere steder og synes lige jeg ville komme med denne lille advarsel :)
Avatar billede hashkagen Nybegynder
28. februar 2004 - 14:39 #5
nemlig! det er rigtigt!! hader xbox live og den måde microsoft har sat det op...
Avatar billede flifoffer Nybegynder
28. februar 2004 - 14:39 #6
hvad gør boot cd'en og hvor får man fat i en. det er spørger efter er en beskrivelse af hvordan jeg ligger ting ind på harddisken. det må da være forholdsvis nemt efer som x-boxen bliver solgt med stor harddisk fra starten af. 60 gb kan ikke være forudbestemt til læring af savegames
Avatar billede hashkagen Nybegynder
28. februar 2004 - 14:40 #7
Xbox live burde ik koste så meget. (hvor meget er det nu helt præsist?
Avatar billede flifoffer Nybegynder
28. februar 2004 - 14:43 #8
ved ikke hvad det koster men er der nogen der ved hvad gør boot cd'en og hvor får man fat i en. det er spørger efter er en beskrivelse af hvordan jeg ligger ting ind på harddisken. det må da være forholdsvis nemt efer som x-boxen bliver solgt med stor harddisk fra starten af. 60 gb kan ikke være forudbestemt til læring af savegames
Avatar billede hashkagen Nybegynder
28. februar 2004 - 14:46 #9
en bootcd eller bootdisk er en cd.
du putter den i din Xbox og lar' din xbox "simre" lidt med den...
så kan du afspille alle brændte spil og dvd'er
Avatar billede hashkagen Nybegynder
28. februar 2004 - 14:48 #10
du kan skaffe den via online butikker fra udlandet, eller måske nogle steder i DK? ik sikker? bare søg på nettet efter Xbox boot cd?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
28. februar 2004 - 14:51 #11
tror først at det er en god ide at man finder ud af om det egentligt er lovligt i DK?
det er det i USA, men det er der jo også så meget andet der er...
Avatar billede flifoffer Nybegynder
28. februar 2004 - 17:14 #12
hvordan etablerer man forbindelse mellem pc og x-box vha. net-cable har sat det i men hvad så nu ????  den står på auto ip. osv.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
10. marts 2004 - 18:13 #13
ANER DET IK!? ? .... prøv eventuelt at spørge nogle steder hvor de seller Xbox'en? måske nogle typer der ser lidt "Fresh'ke" ud?
der var engang en der sagde at jeg kunne købe bootchips nede ved havnen? ehhhh?