Avatar billede winsun Nybegynder
28. februar 2004 - 13:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mp3afspilleren Creative MuVo

Jeg har lige fået en Muvo af en ven...
Og nu står jeg med et problem, eller rettere mange...
Når jeg vil kopier ting derind på, så når jeg kommer op på 60 mb, så brokker den sig, og vil ikke tillade at få flere ting derind, dette er mærkeligt, da det er med en 128mb hukommelse.
Men vi siger jeg overføre de der 60 mb, mp3, så hakker den og tager og næsten "mixer" det, og dette er selvføligelig ikke meningen. Jeg har formateret den mange gange, med den software der ligger inde på Creative's hjemmeside, og det har da os virket sådan da .. Men den gør stadig det overstående.
En anden situation: Jeg havde proppet massere af numre ind, stadig de der 60 mb, selvom den undersøtter 128 mb, men selve mp3afspilleren vil bare ikke starte... Og når man stikker den i computeren, og vil ind på mp3afspilleren, så skriver den bare "Vil du formatere disken nu ? ", og da mp3afspilleren køre fat16 filsystem, kan man ikke formatere den i selve windows, der har jeg så nogle af Creative's programmer ...
Jeg syntes den er fix nok, men at jeg kun kan have 3 numre inde før den går amok, det er nok lige lidt med 128 mb hukommelse, jeg håber du har et svar på mine spørgsmål, det kunne være der var et program der kunne gøre filsystemet ordentligt, eller få den ordentligt til at fungere, jeg har prøvet at defragmentere den og sanddiske den, men dette syntes heller ik at fungere.
Håber på et svar, så jeg kan få lidt flere numre, og måske den ikke går kold så meget som den egentlig gør !? :)
Avatar billede winsun Nybegynder
28. februar 2004 - 13:36 #1
Jeg har styrersystem XP, og har usb1 på denne computer... Og har updateret firmwared! Hundrede gange ...
Avatar billede winsun Nybegynder
28. februar 2004 - 13:40 #2
Hvis jeg ikke lige fik det slået fast drejer det sig om  en Creative NOMAD MuVo 128mb ...
http://www.nomadworld.com/ - Hjemmesiden for MuVo
Avatar billede winsun Nybegynder
28. februar 2004 - 13:59 #3
Kom nu med et svar :-P
Avatar billede winsun Nybegynder
28. februar 2004 - 14:07 #4
Måske har jeg opdateret Firwaret, måske ikke .. Kan sq ikke finde ud af den medfølgende readme fil ...
2.  UPDATING THE CREATIVE NOMAD MUVO FIRMWARE
    -----------------------------------------

    1)  Connect your player to your computer while pressing and holding
        the Play button. Keep the Play button depressed for 10 seconds
        after it is connected to your computer. The LED should not light
        up.
    2)  Double-click the firmware upgrade .EXE file.
    3)  If a dialog box appears, asking you to install a Player Recovery
        device driver, follow the onscreen instructions to complete the
        device driver installation. If a warning message appears,
        telling you that the firmware update utility has detected your player,
        click the OK button. Double-click the firmware upgrade .EXE
        file again.
    4)  When the NOMAD MuVo Firmware Download dialog box appears,
        click the Start button.
    5)  Follow the onscreen instructions to complete the upgrade.
    6)  Disconnect your player.
------------------------------------------------------------------------
Nogle der kan fortælle mig hvad jeg helt præcist skal gøre ? :-)
Avatar billede winsun Nybegynder
28. februar 2004 - 14:38 #5
GOdt nok mange svar der er ... :D *GGG*
Avatar billede winsun Nybegynder
28. februar 2004 - 16:31 #6
Den hakker os bare ved at have 6 sange på den .. Såååå jeg ved sq ik lige hvad der kan være ??? *S*
Avatar billede winsun Nybegynder
14. maj 2005 - 10:45 #7
Hent nyt firmware, så ordner det sig !