Avatar billede www.silickon.dk Nybegynder
28. februar 2004 - 00:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gøre en film mindre.

Hej.

Jeg har en film jeg har optaget med webcam, den varer 1 time og 6 min. den er bare optaget i .avi - så den fylder 11 GB.

Jeg vil gerne have gjort filen så lille som muligt, hvordan gør jeg det??
Avatar billede miss-g Seniormester
28. februar 2004 - 01:25 #1
Først skal du finde ud af om du skal brænde den på CD eller DVD, eller om den bare skal "bruges" på computeren.

Hvis det er sidstnævnte kan du komprimere den med Xvid i et program.

Har du nogle film redigerings programmer?
Avatar billede miss-g Seniormester
28. februar 2004 - 01:25 #2
Xvid eller Divx ...
Avatar billede miss-g Seniormester
28. februar 2004 - 01:27 #3
Avatar billede miss-g Seniormester
09. marts 2004 - 19:16 #4
Fandt du ud af det?
Avatar billede miss-g Seniormester
29. marts 2004 - 01:31 #5
Så sker der vist heller ikke mere i det her spørgsmål.
Avatar billede www.silickon.dk Nybegynder
17. april 2004 - 18:19 #6
Nej. Fik bare aldrig svar på det jeg ville. Men miss-g får svar.