Avatar billede batman101 Nybegynder
27. februar 2004 - 20:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

viser ikke alt på en hjemmeside

når jeg går ind på visse hjemmesider bliver hele siden ikke indlæst - man får en lille fejlmelding i nederste venstre hjørne (lige over "start"), hvor der er en gul trekant over en hvid firkant/siden - men der står udført

sker fx på : http://www.boomtown.net/da_dk/

det der mangler på denne side er den loginbox der skal være lige til højre for det store boomtown logo der er i øverste venstre hjørne og lige over feltet med "tophistorie" - jeg har bare et stort gråt felt og hvis man holder cursoren over det grå felt står der: der opstod en fejl på siden...

tilsvarende får jeg en fejlmelding hvis jeg starter boomtown klienten :
Der opstod en fejl i scriptet på denne side.

Linje : 5
Tegn: 1
Fejl: ”blocked referrer” er ikke defineret
Kode: 0
url: http://boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=54714

vil du fortsætte med at afspille scripts på denne side?
Ja / nej

jeg har snakket med boomtown og de har aldrig hørt om fejlen før. Min internetudbyder kunne heller ikke hjælpe og endelig kunne supportgutten hvor jeg købte min pc heller ikke hjælpe - han rådede til formatering, hvilket jeg ikke er meget for.

har alle opdateringer til windows og nyeste driver til min grafik kort - gf4 ti4200 og bruger win xp
Avatar billede magictouch Nybegynder
27. februar 2004 - 20:12 #1
Prøv i internetindstillinger-avanceret-sæt flueben i- deaktiver scriptfejlfinding
Avatar billede peet-49 Novice
27. februar 2004 - 20:19 #2
Har du VMx86 installeret??
Avatar billede batman101 Nybegynder
27. februar 2004 - 21:40 #3
Prøv i internetindstillinger-avanceret-sæt flueben i- deaktiver scriptfejlfinding - virker ikke kommer med en masse fejlmeldinger

hvad er vmx86?
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2004 - 03:01 #4
Ved ikke om det hjælper, men prøv først at gendanne alle standard værdier i Internet Explore. -Altså højreklik på dit E og vælg egenskaber. Gå alle fanebladene igennem og gendan standard hvor du kan. Prøv derefter at geninstallere MS Java Virtual Machine, du kan hente den her: http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=75

Det ville jeg ta' og prøv, men det self. ikke sikkert at det ændre noget...
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. februar 2004 - 06:23 #5
Virtuel machine: http://www.sparhobro.dk/faelles/homebanking/download_java.htm

kommer med en hel masse fejl... øhh- det er ikke nemt ar gætte, så fortæl;)
Avatar billede batman101 Nybegynder
28. februar 2004 - 11:12 #6
har gendannet alle standard indstillinger.

har hentet vmx86

har genstartet pc

men kommer med disse fejlmeldinger:

Linie:  152
Tegn: 4
Fejl: et objekt var ventet
Kode : 0
url : www.boomtown.net/da_dk/

Linie:  530
Tegn: 1
Fejl: et objekt var ventet
Kode : 0
url : www.boomtown.net/da_dk/

Linie:  1034
Tegn: 3
Fejl: et objekt var ventet
Kode : 0
url : www.boomtown.net/da_dk/

og man kan så stadig ikke se login boxen..
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. februar 2004 - 12:13 #7
Hvis den kommer med de fejl efter du har deaktiveret scriptfejlfinding vil jeg foreslå at reparere IE: http://support.microsoft.com/?kbid=318378
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2004 - 23:39 #8
Jeg aner det ikke så, men jeg tror sgu det er en fejl i en system-mappe. Det ender nok med at du må formatere og geninstallere. - Det skal du ikke gøre, bare fordi at jeg ville gøre det !!!!!!
Avatar billede batman101 Nybegynder
29. februar 2004 - 13:15 #9
havde nu håbet det ikke kom til en formatering.

er ikke sikker på at jeg kan finde ud af den reperation af IE...
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. februar 2004 - 15:33 #10
Det er muligt det her kan ordne det:
Brug værktøjet Kontrolprogram til systemfiler til at scanne alle de beskyttede filer på computeren:

Klik på Start, og klik derefter på Kør.
Skriv sfc /scannow i feltet Åbn, og klik derefter på OK.
Avatar billede batman101 Nybegynder
29. februar 2004 - 17:45 #11
Klik på Start, og klik derefter på Kør.
Skriv sfc /scannow i feltet Åbn, og klik derefter på OK.
- er nu kørt.

under vejs bad pc'en om min winxp proffessionel service pack cd 2 - hvilket jeg ikke har da jeg bruger home edition - men den accepterede at bruge min home ed cd.. derefter bad den om  prof service pack cd1, som jeg så heller ikke har - her ville den ikke accpetere min home cd og jeg skulle trykke annuller 3 gange for den kørte videre. til sidst bad den om min home ed cd og så kørte den færdig. jeg har genstartet min pc, men det virker ikke endnu....
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. februar 2004 - 17:54 #12