Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
27. februar 2004 - 16:33 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Kontakt til dygtig (og billig) freelance grafiker søges

Hej,
Jeg underviser i FrontPage, DreamWeaver, ASP.NET, XML etc. og løber den vej med mellemrum ind i opgaver der både indeholder tekniske og grafiske elementer. Som regl siger jeg nej til den slags opgaver, da jeg ikke har de grafiske evner der skal til, men det er jo lidt trist.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at etablere et samarbejde med en dygtig (og billig) grafiker, som jeg kunne bruge på den slags opgaver. Det er som regl opgaver der er relaterede til Internet løsninger så en vis forståelse for layout til Internettet vil være en fordel.

Du kan se, en del af det jeg går og laver på www.kursusmaterialer.dk (jeg har ikke selv layoutet det), hvor mine kontakt informationer også kan findes.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
27. februar 2004 - 16:38 #1
Hvis jeg var dig, så ville jeg kontakte Kim fra YourEye - www.youreye.dk.

Han er utrolig dygtig og vi anvender ham udelukkende som designet i vores virksomhed; Anoa ApS.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
27. februar 2004 - 16:55 #2
Hej Thor

Det kunne sagtens være mig du søger - jeg er selvstændig grafiker, som laver al mit materiale selv, dvs. al 2D grafik, 3D grafik, webdesign, flash programmering, animation, fotos m.m. er skabt fra bunden. Jeg har 4 års erfaring fra reklamebureau, inden jeg startede mit eget firma.

Jeg vil lade eksemplerne i mit portfolio på www.larsholmgaard.dk tale for sig selv, så kan du selv bedømme mit niveau. Der kommer forøvrigt 4-5 nye websites i mit portfolio indenfor den næste måneds tid + nogle andre ting.

På "My Office" versionen af mit site, kan du læse mere om min 'historie' - kig under punktet "Who is this?".

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål - formular finder du på mit website.

mvh
Lars Holmgaard
Avatar billede tt-dk Nybegynder
27. februar 2004 - 17:22 #3
Hej Thor, du kan kontakte mig på th@2media.dk
får desværre først mine referencer på i næste ude på www.2media.dk, men kan sende dig en liste hvad jeg tidligere har lavet. Desuden skulle jeg være meget billig ;-)
Avatar billede cad_service_aalborg Nybegynder
28. februar 2004 - 10:19 #4
Vi er nystartet i 2001 og har specialiseringen vi er billige til nogle ting.

Se www.cad-service-aalborg.dk
Avatar billede oersted Novice
28. februar 2004 - 13:13 #5
Hej Thor

Du er ligeledes velkommen til at  kigge ind på www.jspr.dk
Jeg arbejder med grafisk design til tryk og web, og underviser i Illustrator & Flash

vh Jesper
Avatar billede zuiq Nybegynder
28. februar 2004 - 14:04 #6
Hos Shadeless Productions har vi erfaring inden for: 2d/3d grafik, flash, film/animation, still photo's, webdesign mm.
Vi er to grafiker, hvor jeg er specialiteret i 2d grafik og webdesign, og den anden, William Reynish ligger mere vægt på 3d grafik, animationer og flash.

Da vi er to, er der altid en af os der har tid til at tage opgaven -så du ikke behøver at vente i flere måneder.

Se evt. vores side: www.Shadeless.dk , eller min private -og særprægede side- : http://zuiq.shadeless.dk

Vi arbejder begge for at tjene lidt håndøre imens vi studerer, så derfor vil vi ikke charge overpris -men kun hva det reelt koster.

Ser frem til et evt. samarbejde :)

Kontakt:
Email: mads@shadeless.dk
MSN: zuiq@hotmail.com

Mvh.
Mads Hansen,
Shadeless Productions
Avatar billede and.vang Nybegynder
29. februar 2004 - 14:51 #7
Jeg kan tilbyde gennemarbejdet grafisk design til billige priser og er klar på en opgave en gang imellem. Det er kun rimeligt, at du ved, at jeg kun er 16 år, hvilket selvfølgelig har en eller anden indflydelse på arbejdet - men ikke nødvendigvis i den forstand at det bliver dårligere.

Kig forbi på www.a-vang.dk. Udover det webmateriale, du finder på det websted, har jeg arbejdet med plakat-, logo- og brochureproduktion. Skriv til mig hvis du vil se nogle eksempler på dette.

Mvh
Anders Vang Nielsen
avn@a-vang.dk
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
02. marts 2004 - 21:18 #8
Tak for alle henvendelser. Jeg har fået en god liste over mulige samarbejdspartnere. Jeg lukker her.