Avatar billede tchosen1 Nybegynder
27. februar 2004 - 16:16 Der er 2 kommentarer

spørgsmål vedrørende router med QoS

Jeg har et problem med styringen af mit netværk. jeg har derfor overvejet at købe en router der understøtter QoS. problemet er at jeg allerede har et fungerende trådløst netværk, men den trådløse router understøtter ikke QoS, kan jeg stadig udnytte QoS? den nye router skal placeres før den eksisterende trådløse router i netværket, virker det?
Avatar billede yev Nybegynder
03. april 2005 - 18:14 #1
Ja, det skulle der ikke være noget i vejen for. Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg kan ikke se, hvorfor det ikke skulle virke. LinkSys WRT54G eksempelvis, har QoS styring på mac-adresser, ethernetporte og applikationsporte.

Med styring på port-niveau vil du nok kunne gøre det du efterspørger...
Avatar billede yev Nybegynder
09. juni 2011 - 12:43 #2
spm lukkes