Avatar billede larsmikkelsenruko Nybegynder
27. februar 2004 - 15:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af helpdesk værktøj til mellemstore virksomheder

Vi vil gerne indføre et bedre værktøj til vores helpdesk. Vi overvejer at se på Check-it fra Intuit. Udover helpdesk administration (tickets/incidents) vil vi gerne finde et værktøj der også giver os asset management/inventory scanning, remote control, software/patch distribution. Remedy og andre værktøjer i samme kategori er for store for os. Vi har 200 enheder, 120 brugere, 15 servere og 4 personer i IT afdelingen. Windows over hele linjen.
Hvis du har kendskab til et godt (elelr dårligt produkt), så kom med din ris/ros - tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. februar 2004 - 18:30 #1
Vi (forsvaret) bruger Remedy

http://www.remedy.com/
Avatar billede jnhansen Nybegynder
28. februar 2004 - 13:28 #2
Du kan prøve at kigge på www.inndevelop.dk.

Der er både helpdesk og Asset Management og så er det dansk udviklet...

De er nemme at snakke med iøvrigt.
Avatar billede jnhansen Nybegynder
28. februar 2004 - 13:29 #3
Remedy koster iøvrigt BOKSEN!
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester