Avatar billede simeone Nybegynder
27. februar 2004 - 15:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problem med netbank.

Jeg har installeret Java 1.5 Beta, men det virker ikke. Så har jeg hentet 1.4.0.2_3, men spørgsmålet er så, hvordan jeg får installeret det i stedet?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. februar 2004 - 15:26 #1
Du kører bare installationen.

Så går du ind i control panel og åbner de rigtige versioner af Java plugin
og enabler/disabler for din browser.

Ingen enablet => defaulter tilbage til den ældgamle MS JVM.
Avatar billede simeone Nybegynder
27. februar 2004 - 18:31 #2
Mener du Javas control panel eller? For der kan jeg ikke vælge mellem noget. Den indholder kun: general, update, java, security og advanced. Under applet runtime settings i java kan jeg ikke klikke på noget eller vælge noget. Hvordan disabler jeg så?
Avatar billede magoo20000 Nybegynder
27. februar 2004 - 18:50 #3
Taler vi her om SDKen eller bare Java JRE? Du kan evt. fjerne det i tilføj/fjern programmer.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. februar 2004 - 19:29 #4
Windows control panel
Java Plugin
browser tab
Avatar billede simeone Nybegynder
27. februar 2004 - 20:03 #5
Der er ingen Plug-in, kun java. Og det er JRE...
Avatar billede _carsten Nybegynder
27. februar 2004 - 23:43 #6
Det er højst sandsynligt dit certifikat som ikke importeres under install af 1.5.0
- havde selv samme problem (med bank), løsningen for mig var følgende

Geninstallation af 1.4.2_03
Ekport af certifikat til bank, til dir på drev
Geninstallation af 1.5.0
Åben Java Console
Import af bank certifikat

Så rullede det.
Avatar billede simeone Nybegynder
28. februar 2004 - 11:59 #7
Det eneste jeg skulle, var at fjerne 1.5.0 med tilføj/fjerne programmer. Det overrulede åbenbart den anden installation fuldstændig.
Avatar billede _carsten Nybegynder
28. februar 2004 - 19:37 #8
Hvorfor ikke bare installere 1.5.0, importer certifikatet og kom videre ??