Avatar billede fredstar Nybegynder
31. januar 2001 - 11:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

forvirret mail server

Er der nogle der kender til problemer med outlook 4.5+5.0, apple/mac og en LAN server...

Vi har 3 forskellige mail adresser med de havner i sammen bibliotek.... De er på hver deres domain navn men skal over samme IP nummer...er det et problem? Vores internetudbyder kan ikke finde ud af det i deres support....
Avatar billede renny Nybegynder
31. januar 2001 - 11:36 #1
hvilke mailserver bruger din udbyder
Avatar billede redbastard Nybegynder
31. januar 2001 - 11:53 #2
tryk på fil og byt identitet (tror jeg)ikke sikker på at der står byt identitet
der kan du så oprette 3 brugere med 3 forskellige E-mailadresser samtidig som du kan lave password for jer alle.
husk at slette den identitet som du bruger nu.fordi der er jo 3 forskellige E-mail kontoer
det gør du oppe i værktøj(ikke sikker der står værktøj)/kontoer
jeg bruger en anden version end dansk så jeg er ikke sikker på at du skal op i værktøj/kontoer/
men der skal du så bare markere den konto du vil have slettet (eller oprettet)
det nemmeste vil nok være at slette den identitet der er nu,for så derefter at oprette 3 nye eller omvendt det er op til dig selv
Avatar billede redbastard Nybegynder
31. januar 2001 - 11:56 #3
hmm jeg tror det er nemmest at oprette 3 nye først hvis du skulle have glemt indstillingerne for de gamle E-mail kontoer
Avatar billede fredstar Nybegynder
31. januar 2001 - 13:55 #4
tak...men vores udbyder(internetdk) havde vidst gjort det svært for dem selv og gemt nogle forwards osv god nede i deres system....