Avatar billede gnatsum Nybegynder
26. februar 2004 - 21:42 Der er 8 kommentarer

Explorer falder bare ud ?

Bedst som jeg sidder og surfer,kommer iexplore.exe op og melder at den har udført en fejl og lukker ned,det er sket gentagne gange og der er formateret og gjort ved
nogen gode ideer ?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
26. februar 2004 - 21:53 #1
Kommer tit når man er inde på Nyhedsgrupperne, meget træls.
Avatar billede the_master Nybegynder
26. februar 2004 - 21:54 #2
Jeg har samme problem men nu virker min explorer slet ikke.
Det er browseren der er problemmet og det hjælper ikke at download den ny version af Explorer.

Mit forslag er at skifte til Netscape.
Avatar billede resten Nybegynder
26. februar 2004 - 21:58 #3
nordicwolf-> Kender du hans problem ?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
26. februar 2004 - 21:59 #4
Ja eller Newsagent, men jeg vil hellere leve med problemet, da det for mig kun viser sig i Nyhedsgrupperne.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
26. februar 2004 - 22:02 #5
resten-->Jeg kender det fra mig selv, har det hvis jeg søger noget i news.tele.dk det kan lade sig gøre at skifte til news.inet.tele.dk eller somsagt skifte til at bruge Newsagent.

Jeg kunne godt tænke mig den tekniske forklaring på, hvorfor det opstår. :-)
Avatar billede the_master Nybegynder
26. februar 2004 - 22:09 #6
EXPLORER forårsagede en stakfejl i modul KERNEL32.DLL på adressen 017f:bff724c1.
Indhold af registrene:
EAX=002a0037 CS=017f EIP=bff724c1 EFLGS=00000202
EBX=feafd000 SS=0187 ESP=7030acaa EBP=7030acbe.... bla bla bla

det vil sig at i den dll er der en lille fejl som går ud på at den ikke kan finde en bestemt file. men det er noget som sker hvis den skal finde en side som ikke findes
Avatar billede gnatsum Nybegynder
26. februar 2004 - 22:44 #7
Hos mig er det uanset hvor på nettet jeg er og det er S.... træls ;-(
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. juni 2004 - 11:58 #8
Lukker du ikke spg. helt ved at give points til dig selv