Avatar billede kilo Nybegynder
24. september 1999 - 21:46 Der er 10 kommentarer

Logge på

Hvordan kan det være at jeg kan logge på Windows, uden at skrive adgangskode og med Default som brugernavn..??
Avatar billede eiland Nybegynder
24. september 1999 - 22:01 #1
Er det brugerflade, netværk eller noget andet du logger på?
Avatar billede eiland Nybegynder
24. september 1999 - 22:03 #2
Der skulle havde stået Windows brugerflade, windows netværk
Avatar billede fatboy Nybegynder
24. september 1999 - 22:25 #3
Default må være i stedet for eiland eller Fatboy eller Hans. Du kan logge på enten fordi adgangskoden er:

Fik du den?! ALtså ingen kode til den bruger, som hedder Default.

Eller fordi, du logger på med begrænsede muligheder. Sædvanligvis er der begrænsninger på
"netværk via modem" og på LAN (netkort)
Avatar billede Slettet bruger
25. september 1999 - 00:10 #4
ESC!
Avatar billede kilo Nybegynder
25. september 1999 - 09:18 #5
Det er Windows brugerflade jeg logger på:...
Avatar billede kilo Nybegynder
25. september 1999 - 11:05 #6
Når jeg logger på med Default, hvilke begrænsninger er der så..??
Avatar billede hobbez Nybegynder
25. september 1999 - 11:39 #7
Hvis du vælger at gemme passwords så 'hører de til' de brugere der er oprettet (passwords til Netværk via modem m.v.).  Tilsvarende kan Win indstilles til at køre med forskellige indstilllinger for forskellige brugere.

Når du bruger Default har du ikke adgang til de oprettede brugeres passwords (gemte) og evt. deres personlige indstillinger.

/Rob
Avatar billede eiland Nybegynder
25. september 1999 - 11:49 #8
Hvis du er den eneste, der bruger computeren, eller i alle bruger den samme brugerflade (indstilingerne til den) kan du slå det fra ved at: kontrolpanel / adgangskoder
under fanebladet Brugerprofiler skal du vælge Punket "Alle brugere af denne computer anvender samme præferencer og skrivebordsindstillinger"
Så slipper du for at logge på hver gang du starter computeren.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. september 1999 - 14:41 #9
det kan du fordi der ikke er oprettet restiktioner/passwords til de enkelte brugere... så enkelt er det!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 23:41 #10
kilo>> kan du ikke acceptere svarene på det her spm eller noget...?