Avatar billede simonr Nybegynder
26. februar 2004 - 18:18 Der er 7 kommentarer

Hjælp!! til voice mode i counterstrike

hej.

Har headset med microfon til at tale i, men hvordan får jeg det til at virke i counterstrike 1.5?? på forhånd tak.
Avatar billede zkizo Nybegynder
26. februar 2004 - 18:19 #1
du skal i så vidt jeg husker half life mappen kører en gil der hedder voice_tweak.. :)
Avatar billede simonr Nybegynder
26. februar 2004 - 18:21 #2
det forstod jeg ik helt, kan du ik fortælle mig det "step by step".
Avatar billede adh88 Nybegynder
26. februar 2004 - 18:33 #3
jeg kan lige guide dig: Hvis du vil åbne voice_tweek skal du finde din Half Life mappe (Ligger sikker under C:\Half life Eller måske c:\Programmer\Half life..
Du har måske installeret det en helt andet sted, så jeg kan ikke sige det med sikkerhed!
Du åbner mappen og finder: voice_tweak.exe
Først skal jeg lige vide, om du ved med sikkerhed, om din mic virker!?
Avatar billede adh88 Nybegynder
26. februar 2004 - 18:34 #4
Du kan teste det under: start->programmer->Tilbehør->Underholdning->lydoptager :-)
Avatar billede simonr Nybegynder
26. februar 2004 - 18:50 #5
Har prøvet alt, Mic'en reagerer overhovedet ikke, men hovedtelefonerne virker fint. I voice_twaek'en kommer der bare en error når jeg sætter den til at søge på systemet, der er vel ikke noget at gøre...?
Avatar billede adh88 Nybegynder
27. februar 2004 - 21:46 #6
Hvornår har du sidst prøvet at bruge din mic, hvor den virkede? Det kunne jo være at den simpelethed er gået i stykker...Enten i ledningen eller headsetet!? Har selv smadret mit egent! En kontorstol kan være farlig! :)
Avatar billede adh88 Nybegynder
13. marts 2004 - 09:17 #7
Husk at du skal lukke dette spm, enten give mig point eller dig selv, hvis du ikke kunne bruge mine svar/kommentarer...