Avatar billede kingofbornholm Nybegynder
31. januar 2001 - 08:19 Der er 3 kommentarer

Detonator Driver til Asus V-7000 Geforce 2 Gts

Hvorfor kan jeg ikke få mit Geforce 2 Gts 64 Mb DDR Ram til at virke sammen med Detonator Driverne. Har prøvet flere gange uden held, skærmen bliver bare sort.
Hjælp mig
Avatar billede kalou Nybegynder
31. januar 2001 - 09:00 #1
Har du installeret Gart-driveren?

Den rigtige måde at installere Detonator 3 driveren er rigtig nok at slette dine gamle drivere til Geforce-kortet. Derefter skal du genstarte og når pc finder dit graffikkort installerer du det som et standard super VGA kort.
Genstart og når du atter er i windows er det tid til at installere dine Detonator 3-drivere.
Og Husk at starte med at installere Vgartd-driveren.
Avatar billede vuffe Nybegynder
31. januar 2001 - 13:43 #2
Jeg går ud fra at du bruger 6.xx detonator driverne, for ser du jeg oplevede det samme, og problemet viste sig at være, at min skærm ikke kunne klare de krav Detonator driverne stillede, altså windows blev bare helt sort når jeg startede op efter installering af Detonater. Prøv Det. v. 7.xx, dem har jeg ikke haft problemer med. Ellers tag og brug Asus\'es drivere (6.31), de kører ca. lige så godt som Detonator. Ved Asus-driverne kan du nemlig justere din skærms MHz.

Tag dog Kalou\'s svar meget seriøst.
Avatar billede pstric Nybegynder
01. februar 2001 - 13:47 #3
Og husk at lukke dine spørgsmål. Også dem fra november!