Avatar billede lars-ulrich Nybegynder
26. februar 2004 - 16:21 Der er 1 kommentar

min lyd virker ikke...igen

hey.
JEg har lige fået formateret, og jeg kan ikke indstalere min lyd driver, det er undbord, soltex. den vil bare ikke indstalere, er der nogle som kan komme med nogle gode forslag.
bitte.
Kent poulsen
Avatar billede pmr Nybegynder
26. februar 2004 - 16:47 #1
Jeg antager det er et Soltek bundkort du refere til.
Find ud af hvilken chip det onboard lydkort er.
Det kunne meget sandsynligt være fra VIA, så se da evt. efter driver på: http://www.via.com.tw/en/chipsets/chipsets.jsp

Det kan også være at dit onboard lydkort er blevet slået fra i biosen, se i manualen til dit bundkort hvor man kan slå den til igen.