Avatar billede dengaleheste Nybegynder
25. februar 2004 - 23:25 Der er 4 kommentarer

Genvejstaster i Photoshop CS

Hej, jeg kan ikke få genvejstasterne til at virke i Photoshop CS. Jeg må ikke definere dem, og dem der er defineret som standard virker heller ikke... Jeg har prøvet at reinstalle...

nogen forslag?
25. februar 2004 - 23:40 #2
Genveje virker i den legale udgave af programmet. Gør dine ikke det ja så er det jo bare at henvende dig til forhandleren på præcis samme måde som du vil gøre hvis du køber en PC der ikke virker.

Er det en illegal udgave ja, så er svaret køb programmet.
12. marts 2004 - 04:54 #3
Lukketid ???
Avatar billede dengaleheste Nybegynder
01. april 2004 - 08:18 #4
klart...