Avatar billede johnbr Seniormester
25. februar 2004 - 23:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mistet e-mailadresse ved skift til anden udbyder

jeg har lavet en tanketorsk som følger:

Jeg har haft en e-mail adresse ved telia sammen med min internetopkobling, og efter for et halvt år siden at have skiftet udbyder til TDC røg min e-mail forbindelse idag, da Telia skiftede server.
Kan jeg på nogen måde beholde min gamle email adresse hos min nye udbyder eller i det mindste få mulighed for en reply med min evt. nye email adresse til dem, som sender mig en mail på den gamle adresse???
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. februar 2004 - 23:49 #1
Nej - hvis ikke du er kunde hos selskabet, tvivler jeg meget på, at de vil tilbyde POP3 adgang og/eller mail forwarding...

For at være helt sikker, bliver du nødt til at kontakte din gamle ISP's support for at høre hvad de kan tilbyde.
Avatar billede kentm Nybegynder
25. februar 2004 - 23:52 #2
Du kan få lavet et gratis modem abo. (modem abo. hvor man betlaer efter for meget tid man er på nettet = ingen ting da du er hos tdc) hos dem, og så hente og sende normalt som du altid har gjort.. bare over tdc selvfølgelig :-)
Avatar billede svaneweb Nybegynder
26. februar 2004 - 11:28 #3
Hvis du vil ære uafhængig, kan du købe dit eget domæne, eller e-mail adresse et sted som aldrig forsvinder for exempel bynet.dk.
Så kan du skifte udbyder så tit du vil.

PS. Jeg har købt mit eget domæne.

mvh Allan
Avatar billede kentm Nybegynder
08. april 2004 - 12:35 #4
skal denne tråd ikke snart lukkes ? :-)