Avatar billede izibite Nybegynder
25. februar 2004 - 21:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nyt vindue

Hej eksperter...

Jeg har et problem, hvis jeg klikker på fx. et link inde på en hjemmeside, kan jeg ikke komme ind på den. Det enenste min browser gør at lukke det jeg klikkede på ned i et vindue i menubaren unden at gøre mere..Der er intet i det nye browser vindue, og den er bare helt gennemsigtig..Hjælp!
Avatar billede magictouch Nybegynder
25. februar 2004 - 21:10 #1
Prøv om det her hjælper:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
Avatar billede izibite Nybegynder
25. februar 2004 - 21:21 #2
Nej har lige prøvet det og det hjalp ikke, ellers tak..
Avatar billede izibite Nybegynder
25. februar 2004 - 22:26 #3
Jeg prøvede at lave en systemgendandelse i windows og det løste problemet, ved ikke helt lige hvad det er jeg har fået gjort...Men nu virker det igen..
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. februar 2004 - 10:09 #4
Fint*S*
lav selv et svar og accepter, så spg. bliver lukket;)
Avatar billede izibite Nybegynder
26. februar 2004 - 12:58 #5
sådan..
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. februar 2004 - 14:09 #6
På vej;) du har lavet svaret, så tryk også på-accepter. Det kan godt være lidt indviklet første gang*S*
Avatar billede izibite Nybegynder
26. februar 2004 - 18:27 #7
Arrgh jeg kan ikke Acceptere det, den updater bare vinduet når jeg gør det...
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. februar 2004 - 18:34 #8
Joh, det kan du, kig i tråden*S*