Avatar billede krydset Nybegynder
25. februar 2004 - 17:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

programmere classes

Hejsa, jeg er nu ved at kunne det meste basic i php og vil godt lidt videre evt med at begynde at lave classes / moduler, er det noget i kan hjælpe mig med at finde noget info om hvordan man går igang ??

Mvh krydset
Avatar billede pchris Nybegynder
25. februar 2004 - 17:16 #1
Jeg tror da at php manualen kan hjælpe dig: http://dk.php.net/language.oop
Avatar billede schaefner Juniormester
25. februar 2004 - 21:03 #2
Avatar billede krydset Nybegynder
25. februar 2004 - 21:31 #3
Der var da lidt, kan der komme lidt mere eller er der hvad jeg skal bruge
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
25. februar 2004 - 22:14 #4
Manualen er vejen frem. Med mindre du ikke er god til engelsk behøves du ikke andet. Jeg fandt dog lige en artikkel på dansk som måske kunne hjælpe dig. Jeg har ikke lige fået læst den, men den ser umiddelbart ud til den får gennemgået det vigtigste: http://udvikleren.dk/article.php?aid=147&techid=6

-Gustav Olsen
Avatar billede krydset Nybegynder
28. februar 2004 - 12:05 #5
schaefner ligger du et svar
gustav olesen --> lad værd med at spørge om jeg ikke skal lukke gamle spm når du ikke kan ligge et svar på det du svarer med
Avatar billede schaefner Juniormester
28. februar 2004 - 23:11 #6
svar