Avatar billede pcud Nybegynder
30. januar 2001 - 22:52 Der er 4 kommentarer

Deling af information i en database når man fletter

Hej med jer !
Jeg har et problem, som jeg håber der en der kan hjælpe mig med,
Det er sådan at jeg har en database som ligger på en server hvorfra den bliver delt ud til 3 arbejdsstationer. Mit problem er at når jeg har sat nogle dataer i udvælg som skal bruges til brevflet, så får jeg også de andres breve med ud når jeg printer

Er der en måde man hvor på man kan undgå dette da jeg ikke gider blive ved med at rende rundt som en anden postmand Per. Håber der er en der kan hjælpe mig. Der er 100 p til den heldige.
Avatar billede pcud Nybegynder
30. januar 2001 - 22:53 #1
Rettelse: De andre breve er dem som de andre har sat i udvælg
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
31. januar 2001 - 08:30 #2
Lav et flag som viser hvem der skal flette de pågældende breve. Bagefter filtrerer du mht. denne. Det vil betyde at du netop kun får de breve som skal flettes af den pågældende person.
Avatar billede fdata Forsker
31. januar 2001 - 15:52 #3
Hvis du kører med lokale frontends kunne du jo gemme udvalget lokalt i stedet for.
Avatar billede fdata Forsker
04. april 2001 - 19:58 #4
Fik du løst problemet? Hvordan?
(Begrund afvisningen)