Avatar billede camelo2 Nybegynder
25. februar 2004 - 16:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lidt CPU-spørgsmål.

Hej alle. Jeg står og skal købe en ny CPU snart, da min gamle 1800+ er ved at være for lidt til mit behov.

Uddybelse af det hele findes her : http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?fID=3&tID=156030

Har lavet en tråd dér, hvor I kan læse hvad det drejer sig om. Jeg vil gerne have at vide angående det med FSB. Og så hvis I har noget at sige til det med locket CPU'er osv. Men først og fremmest det med FSB osv :) Tak.

PS.Bare svar herinde.
Avatar billede rebecca Novice
25. februar 2004 - 16:32 #1
At cpu'en er boxed vil sige at der medfølger en til cpu'en godkendt køler
Avatar billede rebecca Novice
25. februar 2004 - 16:36 #2
Og her kan du læse hvordan du overclocker din cpu og hvad fsb er for en fyr.
Mvh.Rebecca

http://www.overclocking.dk/litteratur.asp?type=guide&id=101
Avatar billede camelo2 Nybegynder
25. februar 2004 - 16:51 #3
Tak... Dog har jo jo allerede fået de links i tråden.

Jeg tænkte mere på mit sidst stillede spørgsmål i tråden. Det med rammene og FSB.
Avatar billede camelo2 Nybegynder
25. februar 2004 - 17:52 #4
Er der ingen andre end Rebecca der kan svare mig på noget af dette???
Avatar billede rebecca Novice
25. februar 2004 - 19:35 #5
Avatar billede rebecca Novice
25. februar 2004 - 19:36 #6
Og en mere hvor der også står lidt om ram>>>http://www.overclocking.dk/litteratur.asp?type=artikel&id=121
Avatar billede rebecca Novice
08. marts 2004 - 23:50 #7
sker der mere her???? hvis du har fået svar nok så luk venligst spg.ellers giv lidt respons

Mvh.rebecca