Avatar billede tast Nybegynder
30. januar 2001 - 21:39 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Skærm både til Pc & Mac

Jeg har en skærm,- studioworks 995E, som jeg bruger på min Pc,- nu er drømmen også at få min Mac computer til at bruge denne skærm.
Dvs at når jeg skal bruge min Pc så putter jeg skærm stikket ind i den, og når jeg skal bruge min Mac så ryger skærm stikket ind i denne......
Kan sådanne noget lade sig gøre uden de helt store armbevægelser??????
Avatar billede xtom2 Nybegynder
30. januar 2001 - 21:48 #1
http://www.lge.com/cgi-bin/view3?no=915&type=1

Fra LG Electronics\' FAQ på 995E:

Will my monitor work with a Macintosh system?

Most of LG monitors are compatible with Macintosh system. However you must obtain a video adapter or cable for your particular system from your Macintosh dealer.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. januar 2001 - 21:50 #2
Med en switchboks.
Dem kan du få i flere varianter.
Prøv og kig på www.edbpriser.dk
Der er mange af slagsen.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
30. januar 2001 - 21:52 #3
Det direkte link
http://www.lgservice.com/bin/FAQ/FaqFbkList.exe
---> Monitor
---> Troubleshooting
---> All
----------------> [SEARCH]
Avatar billede tast Nybegynder
30. januar 2001 - 22:02 #4
Ok jeg jeg formulerede mig en del forkert!!!!
Her er den rigtige version:

Kan min skærm køre både på en Mac & en Pc?(ikke samtidig, men skiftevis)
Og hvad kræver det?

Avatar billede xtom2 Nybegynder
30. januar 2001 - 22:06 #5
Det kræver, som jeg skriver, en adapter til Mac\'en.
Avatar billede tast Nybegynder
30. januar 2001 - 22:20 #6
xtom>> Har kikket på EDBpriser og er ikke i stand til selv at finde en sådanne en adapter,- kan du guide mig til sådn´ en fyr?????
Avatar billede xtom2 Nybegynder
30. januar 2001 - 22:45 #7
Prøv at kigge under Hardware -> Kabler
Avatar billede rca Nybegynder
31. januar 2001 - 08:53 #8
Jeg har en adapter til mac\'en. Den kan du få. send mig din adresse så smider jeg den i en konvolut.

rene.c@spersen.dk