Avatar billede hrskitzo Nybegynder
24. februar 2004 - 22:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Er der nogle som kan tjekke mit fransk for gramatiske fejl?

Hej, jeg ved godt at det er lidt umoralsk. Men er der ikke nogle som gerne vil tjene 200 point? Det er et fransk eventyr:
Mvh.
/Hrskitzo

Y étions une fois une prince et une princesse , ils vivaient à univers très château fort. Ils étaient tous les deux incroyable plaisions près de l'un l'autre , franc aux prince mort! Il était été café-restaurant de les lourd traîner en bas de les ténèbres forêt. Tellement les princesse choisir thanksggiving faire venir univers 7 sage les guerre , ils obtenir tout én possibilité de thanksggiving lutter contre les lourd traîner. Toutefois toutes les objet fabriqué! Tous les deux les roi et Les princesse eu tous les deux égaré prévisions près de quiconque les épreuve écrite de trouver une quoi would være capable thanksggiving lutter contre les lourd traîner , toutefois un jour ou l'autre viens y une pauvre paysanne onto les château fort et ont dit thanksggiving il volontiers villa pose. Toutefois de quoi il obtenir tué traîner villa il verger tout kongeriget et les princesse et les roi wasn't très près de son idée. Toutefois ils avaient pas de choix. Tellement les paysanne drog en avant à son propre aventure. À la suite 7 jours étions va , viens les paysanne onto les château fort près de traîner cerveau parmi les succursale. Toutes étions entièrement à secousse , quand ils tellement les paysanne être incluant thanksggiving lourd cerveau. Les roi et Les princesse jeter un coup d'oeil furtif à l'un l'autre et commencer thanksggiving pousser des cris à plaisir. Égaler veillée êtes allé y prendre en considération étendu banquet , près de tout les ville. Toutefois les souligner les veillée étions quand les paysanne êtes allé caractères à Prince de La france. Et Les prince et Les princesse vivions heureusement à à eux jours terminer.
Avatar billede ilt Nybegynder
24. februar 2004 - 23:20 #1
Jeg ville gerne hjælpe dig, men dine sætninger er så underlige at jeg ikke helt forstår hvad du mener! Tilgengæld er det ret sjovt!
: )
Her en kommentar til at komme igang:
Y étions… = Il était une fois un prince et une princesse , ils vivaient à… resten er ikke fransk!
Du kan med fordel rette alle les'erne til hhv. le og la.
Held og lykke med dit franske i fremtiden!
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
24. februar 2004 - 23:21 #2
Er ikke så god til fransk: Den danske udgave:

Der var engang en prins og en prinsesse, de boede i verden største slot.  De var begge utrolige glade for hinanden, lige indtil prinsen død! Han var blevet spist af den store drage nede fra den mørke skov. Så prinsessen valgte at sende bud efter verden 7 bedste kriger, de fik hver én chance for at bekæmpe den store drage. Men alle fejlede! Både kongen og Prinsessen havde begge tabt håbet for nogen siden af finde en som ville være i stand til at bekæmpe den store drage, men en skønne dag kom der en fattig bonde op på slottet og sagde at han gerne ville prøve. Men hvis han fik dræbt dragen ville han have hele kongeriget og prinsessen og kongen var ikke meget for hans ide. Men de havde intet valg. Så bonden drog ud på sit eget eventyr.. Efter 7 dage var gået, kom bonden op på slottet med dragens hoved under armen. Alle var totalt i chok, da de så bonden komme med det store hoved. Kongen og Prinsessen kiggede på hinanden og begyndte at juble. Samme aften blev der holdt stor fest, for hele byen. Men højdepunktet den aften var da bonden blev kronet til Prins af Frankrig. Og Prinsen og Prinsessen levede lykkeligt til deres dages ende.

Mvh.
/Hrskitzo
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
24. februar 2004 - 23:33 #3
Ilt ==> Jeg ville være utrolig utrolig glad hvis du kunne hjælpe mig med det her. Så får du de 200 point iaften, hvis du kan hjlæpe.

Mvh.
/Hrskitzo
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
24. februar 2004 - 23:41 #4
Kan du hjælpe Ilt ??!?!?!?!?
Avatar billede ilt Nybegynder
24. februar 2004 - 23:46 #5
kigger hurtigt på det!
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
24. februar 2004 - 23:48 #6
1000 tak, for jeg skal aflever det imorgen og hvis jeg aflevere det som jeg har skrevet så er jeg så meget på spanden...;(

Mvh
/Hrskitzo
Avatar billede ilt Nybegynder
24. februar 2004 - 23:49 #7
Ja!

; )
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
24. februar 2004 - 23:51 #8
Et lille spørgs mål hvorlang tid tror du at det kommer til at tage?
Avatar billede ilt Nybegynder
25. februar 2004 - 00:26 #9
Il était une fois un prince et une princesse , ils habitaient dans le plus grande château du monde. Ils étaient très amoureux, jusqu’au mort du prince. Il était bouffé du grand dragon de la forêt noire. La princesse a donc cherché les meilleure 7 guerrier du monde, chaque un aurait la chance de battre le grand dragon. Mais ils’ont tous failli! Le roi et la princesse coyaient jamais trouver quelqu’un qui aurait capable de combattre le grand dragon, mais un jour un pauvre paysan est venu. Il disait il voulait bien essayer! S’il réussira il voulait  avoir le royaume. La princese et le roi ne trouvaient pas ça une très bonne idée. Mail ils n’avaient pas de choix. Et le paysan est parti chercher le dragon.
Après 7 jours, il est revenu avec la tête du dragon. Tout le monde etait choque, quand ils voyaient le paysan avec la grande tête! Le roi et la princesse se regardait, et se sont mise a hurler de joie!
Le soir même une grande fête etait organisé pour tout le village. Le point culminant du soir était le couronnement du paysan, le prince de la France. Le prince et la princesse vivaient jusqu'au fin de ses jours.
Det sidste er ikke rigtigt!!! men jeg smutter nu. Held og lykke med min fuld stændig fejlfri oversættelse!
Du får 14!
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
25. februar 2004 - 00:27 #10
kan du ikke lave et svar??? Så du kan få point
Avatar billede ilt Nybegynder
25. februar 2004 - 00:28 #11
OK!
Sov godt!