Avatar billede krsk Nybegynder
24. februar 2004 - 22:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Pas på Chippen.dk - Har du handlet med dem?

Se dette link:

http://www.dr.dk/nyheder/tv/Kontant/article.jhtml?articleID=150582

Jeg har selv haft store problemer med bla. forkerte varer osv.

Venlig hilsen
Kristian
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
24. februar 2004 - 22:49 #1
Jeg har ikke haft problemer med Chippen, - kender dem ikke, men jeg ville engang købe en P800 telefon, som kostede 3300 kr, og kunne købe den hos et firma på nettet...

Jeg købte, og betalte pengene, men så aldrig telefonen...

jeg ringede og ringede, og fik kontakt med personen, men der var de mærkeligste undskyldininger og jeg kunne ikke få mine penge tilbage...

Han havde et firma, og en masse andre ting, men stille og roligt blev flere og flere ting "væk" som om de lukkede ned og forsvandt... selvom de havde 6 telefon numre osv.

De oplysninger jeg har på den person er:

Kim Madsen

Han havde noget som hed VKdata og VKcykler.dk og så har/havde han en butik ved navn: Bækmarksbro Frugt & Grønt

Han har en kone ved navn Vibeke Madsen

Begge bor/boede i Bækmarksbro

Men jeg kan ikke finde dem mere, de er som sunket i jorden...

Det tætteste jeg har fundet er et firma ved navn VK Madsen, og det lyder jo som noget han er med i... har ringet, men ikke kunne få fat i nogen...

Bare sådan mere hvis nu folk skulle falde over samme person, hvis han er med i andre firmaer eller noget jeg ikke kender til...
eller hvis der var nogen som kunne opdrive ham på nettet et sted.
Avatar billede cdc Novice
24. februar 2004 - 22:54 #2
søg efter vkcykler.dk og vkmadsen.dk er samme ejer og det er kim madsen er ikke så svært når man søger på domainet. Er flyttet til holstebro: http://www.netsite.dk/whois.html?domain=vkmadsen.dk
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
24. februar 2004 - 23:06 #3
Okay, det lyder da rigtigt nok...

Hvordan kan man være sikker på det er samme ejer? (det må jo være flere som hedder Kim Madsen ;)
Avatar billede popsy Novice
25. februar 2004 - 01:00 #4
Hmmm, ved ikke hvordan DR får indtrykket af at http://www.chippen.dk/index.htm virker prof?

Læs f. eks. betingelserne, det ligner noget der er skrevet af en elev fra 5 klasse.
Avatar billede popsy Novice
25. februar 2004 - 01:01 #5
Eller hvad med deres <Title> Alt i harware.....
Avatar billede tumben Novice
25. februar 2004 - 02:18 #6
popsy..dr´s indtryk var jo lige det modsatte !!!!
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
25. februar 2004 - 02:24 #7
Det var ham som købte varer fra dem, som ikke fik sin vare eller pengene tilbage, som syntes den var prof.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
25. februar 2004 - 08:27 #8
Jeg har returneret 2 kabinetsblæsere til ombytning, på den rigtige måde, fik to svinske mail tilbage og har siden intet hørt.

Tænk at et firma vil gøre sig til tyv for skallede 100 kr.
Avatar billede jps6kb Novice
25. februar 2004 - 08:34 #9
*GG* Dem der står bag Chippen burde nok komme herind et smut under "Sitevurdering" ;)
Avatar billede tumben Novice
25. februar 2004 - 10:29 #10
det her står på chippens homepage...Chippen.dk er et enkeltmandsfirma - 100% ejet af Reiner Pedersen.
Avatar billede krsk Nybegynder
07. marts 2004 - 20:09 #11
Tak for input :-) Mere som et public service spørgsmål