Avatar billede mozedennis Nybegynder
30. januar 2001 - 21:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

*.OST fil

ost filen blev genereret når man under installationen af outlook valgte at tage computeren med, men hvorfor..
er det forbi man slipper for at downloade noget??.
og hvad sker der hvis man sletter den??
hvad er der i den????
det var mange spørsmål så vi giver den 75 point.....
Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. januar 2001 - 21:33 #1
Så vidt jeg ved så hører der også en anden fil med.
Desværre så kan jeg ikke lige huske filnavnet på den.

Gruden til at .ost filen bliver lavet er fordi at det er her outlook gemmer dine mails, kontaktpersoner etc.
Den gemmer det fordi at du så til en hver tid kan tjekke dine mails som du vel og mærke har synkroniseret din computer med.

Hvis du sletter denne fil så vil den nok ikke have dine mails, etc når du starter dit outlook op, men hvis du synkronisere så vil den nok dukke op igen.

Avatar billede dar Nybegynder
30. januar 2001 - 21:36 #2
Den skøre hund skriver noget om en ostfil til en der kalder sig for mosedennis. DET ER FANME LIGE TIL ANSTALTEN, DET HER!!!

*g*

Synes bare det er lidt langt ude...Og keder mig...:-)
Avatar billede mozedennis Nybegynder
31. januar 2001 - 00:43 #3
tak for hjælpen
godt svar

den anden fil du tænkte på skulle vel ikke være
*.pst filen (private mapper)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
31. januar 2001 - 13:28 #4
Jo
Det var den...