Avatar billede finnmus Praktikant
24. februar 2004 - 22:10 Der er 3 kommentarer

Problemer opgradering fra Millenium/win2000Pro-klient /Nt4 Server

I mit lille netværk (NT server 4 pc'ere), har jeg haft Millenium på klienterne. Det fungerer bortset fra at det er et dårligt styresystem. Har lige installeret 2000 pro på en af klienterne for at se hvordan det så kører. Jeg konfigureret TCP.IP(IP,DNS, Gateway), og alt fungerer. Jeg kan logge på serveren, komme på nettet osv....Men når jeg logger på igen kommer guiden internetforbindelse igen, igen, selvom jeg har været den igennem og valg LAN osv. Hvad kan jeg have glemt? Det er første gang at jeg installerer 2000 PRO på et netværk!
Jeg har ikke selv lavet opsætningen på serveren. Er problemet at jeg skal oprette klienterne på serveren først, og ikke bruge den opsætning der er? (som sagt jeg har ikke prøvet dette før) da Millemium er en workgroup?
FinnMus
Avatar billede serverservice Praktikant
25. februar 2004 - 13:11 #1
Avatar billede finnmus Praktikant
28. februar 2004 - 12:38 #2
Problemet lå i at jeg havde fejlet i brugeroprettelsen. Sorry med min omformulering af det samme spørgsmål, var vel bange for at det ikke var tydeligt første gang. Beklager, det er første gang jeg selv aktivt har deltaget på sitet og skal lige have styr på procedurerne
VH.Finmusik
Avatar billede serverservice Praktikant
28. februar 2004 - 12:42 #3
ok