Avatar billede buyteflon Nybegynder
24. februar 2004 - 21:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Banner System!

banner system! så når men åbner en ny side på min hjemme side kommer der et nydt banner hver gang man går ind på en nyside inde på siden!

hvor kan jeg finde noget om det?
Mvh www.buyteflon.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2004 - 21:13 #1
Avatar billede big_ossi Nybegynder
24. februar 2004 - 21:35 #2
Power Banner
http://www.akde.com/projects.php
der kan du tilføje flash og alm banner, der er mulighed for at bestemme hvor mange gange hvert banner skal vises og meget mere.. bruger det og er rigtig tilfreds med det.
Avatar billede buyteflon Nybegynder
24. februar 2004 - 22:26 #3
det er bare et banner jeg skal have på min siden
eks. www.madsass.dk det banner der er i bunden
Avatar billede big_ossi Nybegynder
24. februar 2004 - 22:44 #4
jeps. det er det jeg mener... power banner styre rotation af mine banner på www.denfedestefest.dk/indexny.php i topbanneret
Avatar billede buyteflon Nybegynder
24. februar 2004 - 23:36 #5
hvordan får det lagt på min side ?
Avatar billede big_ossi Nybegynder
25. februar 2004 - 14:18 #6
uploader filerne til din server i den mappe du vil bruge.
åbner så www.ditdomæne.dk/dinmappe/pbmadmin/install.php
der udfylder du formen of trykker install.

den vil så åbne en side hvor der står den ikke kan instaler men den har gjort det alligevel. så åbner du www.ditdomæne.dk/dinmappe/pbmadmin/admin.php og logger på og kan så oprette banner. på adressen www.ditdomæne.dk/dinmappe/banner.php kan du se et tilfældigt banner af dem som er tilføjet i systemet.

det kræver php og mysql