Avatar billede striker2003 Nybegynder
24. februar 2004 - 17:06 Der er 4 kommentarer

3 på en gang?

er der et program hvor det er muligt at snake flere end 2 ad gangen.
eller det der andre programer ind skype og msn der benyter sig af steme samtale?
Avatar billede qp Nybegynder
24. februar 2004 - 17:07 #1
Netmeeting, eyeball benytter sig også af stemme/video
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. februar 2004 - 17:24 #2
den ny version af Skype skulle have "telefonmøde" funktion implementeret.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. februar 2004 - 17:27 #3
Can I use Skype to make 3-way or conference calls?
Yes you can! Starting with version 0.96.0.51 - Skype allows you to speak with up to 4 other people at the same time!
Avatar billede kopenhagener Nybegynder
26. februar 2004 - 14:31 #4
i kan sagtens være mere end 2 på messenger. du inviterer andre til samtale fra menuen øverst i samtalevinudet (i hvert fald i messenger 6.1).