Avatar billede cydone Nybegynder
30. januar 2001 - 20:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Voice Program...

Jeg søger efter et godt program til samtale over nettet med høretlf og mike. Jeg har prøvet Roger Wilco og Microsofts Game Voice Share 1.2. Men lyden er ikke helt optimal. (hvad kan man forvente)

Er der nogen derude som kender til et endnu bedre shareware voice program, hvor lyden er nogenlunde tydelig og hvor der måske er nogle forskellige instillings muligheder?

Håber I kan hjælpe!
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2001 - 20:27 #1
Har du prøvet at sætte forbindelsen til mere end den er i Roger Wilco
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2001 - 20:30 #2
det skulle hjælpe
Avatar billede flyhigh Nybegynder
30. januar 2001 - 21:00 #3
ehh lan? internet? wan?
Avatar billede winners Nybegynder
30. januar 2001 - 21:09 #4
det bedste program jeg kender, vil jeg mene er mplayer (www.mplayer.com) et sted hvor det også er muligt at spille en del spil, hvor man samtidig kan bruge mic....
Avatar billede goody-goody Nybegynder
31. januar 2001 - 13:58 #5
Du kan ikke forvente at får nogen speciel god lyd, fordi det jo fylder meget mere. med mplayer har noget der hedder http://www.hearme.com som er et udmærket sted hvis man vil chatte med andre fra hele verden. der er det absolut også muligt at høre hvad de andre siger
Avatar billede makse Nybegynder
31. januar 2001 - 14:03 #6
Prøv Battlecom: http://www.shadowfactor.com
Avatar billede cydone Nybegynder
31. januar 2001 - 19:57 #7
Yeah that Shadowfactor is quite the best i have tried... thanks alot...